Ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ για την συνέχεια των συγχωνεύσεων από την πίσω πόρτα

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Α.Σ.Γ.Μ.Ε.)

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Το Υπουργείο έστειλε έγγραφο (44506 /Δ4/02-04-2013) στους Περιφερειακούς Διευθυντές Π.Ε. & Δ.Ε.  Εκπαίδευσης όπου αναφέρει πως: «μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό». Μάλιστα, αποστέλλονται και πίνακες στα σχολεία με στήλη η οποία αναφέρει τι οργανικότητα θα έπρεπε να έχει κάθε σχολική μονάδα βάσει του μαθητικού της δυναμικού. Με πρώτους υπολογισμούς αυτό σημαίνει κάμποσες εκατοντάδες οργανικών θέσεων …!

Πριν από δυο μήνες δόθηκε εντολή στους διευθυντές των δημοτικών και τις προϊσταμένες νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα, να συμπληρώσουν πόσοι μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα στο survey! με βάση την αρχή 2 τ.μ. για κάθε νήπιο-προνήπιο και 1,5 τ.μ. για κάθε μαθητή δημοτικού!

Ποιος πιστεύει ότι περισσεύει σήμερα εκπαιδευτικός στα σχολεία μας; Τι επιδιώκουν με τον εξορθολογισμό που κόβει από παντού τους πόρους του δημόσιου σχολείου; Είναι φανερό που στοχεύουν, σαρωτικές συμπτύξεις/ συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων άμεσα!

           

Η εξέλιξη αυτή θα φέρει:

  • Επιπλέον υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών και την αύξηση της σχολικής διαρροής.
  • Νέους κινδύνους ασθενειών σε μια περίοδο που η πρόσβαση στις δομές της υγείας δυσκολεύει. Θυμίζουμε την εντολή από τους αρμόδιους φορείς για τουλάχιστον 2 τμ ανά μαθητή που έμπαινε την περίοδο της όξυνσης της γρίπης Η1Ν1…
  • Θυμίζουμε ότι ο ΟΣΚ όριζε ως ελάχιστη απαίτηση για την αντισεισμική θωράκιση της σχολικής κοινότητας τα 2 τμ!
  • Περισσότερα ατυχήματα για τους μαθητές λόγω έλλειψης χώρου.
  • Επιπλέον θα δυσκολέψει η μετακίνηση των μαθητών, αφού θα είναι υποχρεωμένοι να διανύουν χιλιόμετρα ως το σχολείο, αφού πολλά θα κλείσουν! Και ξέρουμε τι έχουμε αντιμετώπιση από την αρχή της χρονιάς με το ζήτημα της μεταφοράς σε όλες τις γωνιές της χώρας μας.
  • Ταυτόχρονα θα χαθούν χιλιάδες οργανικές θέσεις την ίδια στιγμή που μετράμε ακόμα πολλαπλά κενά στα σχολεία μας, γίνονται διορισμοί με το σταγονόμετρο ενώ και η ανεργία των εκπαιδευτικών καλπάζει! Τα χιλιάδες κενά θα τα καλύψουν με αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, δηλαδή θα αυξήσουν την απλήρωτη εργασία.
  • Τέλος, μετά τα σχολεία – σαρδελοκούτια που θα δημιουργήσουν, θα έρχονται οι πολυποίκιλοι παιδονόμοι να μιλούν για ενδοσχολική βία …! ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!

Αυτό είναι το νέο σχολείο της αγοράς, της ημιμάθειας και των επιχειρήσεων.

Φτάνει πια! Η μόρφωση είναι δικαίωμα όχι εμπόρευμα.

Καμία σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων.

Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών.

15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α και Β τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο στις υπόλοιπες τάξεις του Δημοτικού.

Ίδρυση νέων νηπιαγωγείων και σχολείων.

Διεκδικούμε:

Έκτακτη χρηματοδότηση για την κάλυψη των οξυμένων άμεσων αναγκών των σχολείων.

Κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή αλλά και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά.

Αθήνα 5/4/2013

Για την ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ πατήστε εδώ : 201304ΑΣΓΜΕ

Categories: Γενικού ενδιαφέροντος, Για Εκπαιδευτικούς, Για γονείς | Σχολιάστε

Πλοήγηση άρθρων

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.